سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساک پارچه ای

مزایای استفاده از ساک پارچه ای

1.      جابه جایی راحت تر و آسان تر کالاهای خریداری شده برای مشتریان

2.      دوام و ماندگاری بالا نسبت به کیسه های نایلونی تبلیغاتی

3.      حمل کالاهای سنگین

4.      امکان چاپ لوگو بر روی ساک پارچه ای

چاپ بر روی ساک پارچه ای چگونه انجام می شود؟

چاپ انجام شده بر روی ساک پارچه ای سیلک می باشد که به شکل چاپ شابلون و توری انجام می شود. برای چاپ سیلک بر روی ساک پارچه ای به این صورت عمل می شود که ابتدا طرحی را که مشتری انتخاب کرده است را به صورت سیاه و سفید پرینت می گیرند که این پرینت بر روی کاغذ کالک گرفته می شود. بعد از آن توری حساس شده است و قسمت هایی که چاپ می شود به صورت شابلون انجام می شود. در چاپ سیلک بر روی ساک پارچه ای از کاردک استفاده می کنند تا به کمک آن مرکب را بر روی توری قرار داده و قسمت چاپ شده روی پارچه اعمال شود.

چاپ ساک پارچه ای به صورت یک رو و دو رو انجام می شود و کیفیت هر دو یکسان ولی قیمت متفاوتی دارد. بنابر درخواست مشتری تولید کنندگان ساک پارچه ای آن ها را در انواع گوناگون با دسته و بدون دسته تولید می شوند. این موارد در قیمت ساک پارچه ای تاثیرگذار است و گاهی باعث افزایش قیمت آن نیز می گردد. تولید کنندگان، ساک پارچه ای را در رنگ ها، سایز ها و طرح های گوناگونی تولید می کند که مشتریان می توانند بنابر نیاز و سلیقه خود هر یک از آن ها را انتخاب نمایند.

ساک پارچه ای در پرماژهای مختلفی چون 60 و 90گرم تولید می شوند که گرماژهای پایین را برای کالاهای سبک که وزن چندانی ندارند و گرماژهای بالا را برای اجسام سنگین و بزرگ تر استفاده می کنند.

در کل ساک پارچه ای تحول بزرگی در تبلیغات ایجاد کرده است که صاحبان کسب و کار های گوناگون می توانند با کمترین هزینه ای محصولات و کالاهای خود را در دراز مدت تبلیغ کنند و برای همیشه نام برند خود را در ذهن مردم ماندگار کنند. واضح است که همیشه شما از برندی خرید می کنید که نام آن را زیاد دیده اید و از شهرت زیادی برخوردار است. در واقع چاپ تبلیغ بر روی ساک پارچه ای اعتبار یک محصول را نیز بیشتر می کند.